niedziela, 23 kwietnia 2017

Odkrycie muzyczne - kolejne...

   Internet jest dla mnie źródłem wielu inspiracji, nie tylko tych związanych z moją dziewiarską pasją. To dzięki Internetowi odkryłam Davida Garretta, a także 2CELLOS czy Pentatonix. Tym razem moim odkryciem, muzycznym oczywiście, jest Luc Arbogast. Jego głos bardzo kontrastuje z wyglądem. Muzyk ten specjalizuje się w wykonaniach muzyki średniowiecznej. Wziął udział we francuskiej edycji The Voice (klik).   Warto obejrzeć, miny jurorów są bezcenne. Mnie bardzo przypadła do serca wersja melodii z filmu "Gra o tron", bardziej podoba mi się niż oryginalny soundtrack.

 

   Nie ukrywam, że równie chętnie posłuchałabym na żywo i tej wersji (klik). 2CELLOS przyjeżdżają do Polski 20 listopada na koncert do Warszawy.  Biletów już prawie nie ma. 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że zdążysz kupić bilety na koncert.
    Faktycznie - głos Arbogasta zaskoczył i mnie:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...