niedziela, 11 lutego 2018

Jedwabny Ocean Waves

   Powstał z dwóch włóczek Kid Silk i Lace, obydwie jednego producenta - DROPS. Kid Silk to włóczka, z której wiele szali, chust nawet sweterków wydziergałam. Po Lace równie często sięgam. Postanowiłam zrobić dla siebie szal w czerwieniach. 
   Wykorzystałam wzór Agnieszki Rupnik (klik).  Kontrą dla podłużnych fal są poprzeczne pasy kolorystycznej, aczkolwiek w również w tonacji czerwonej. Tak sobie urozmaiciłam wzór, moim zdaniem całkiem dobrze to wygląda. A jak Wy uważacie?
    Szal jest bardzo delikatny, zwiewny - wszak to mieszanki z jedwabiem. Na szal zużyłam prawie dwa motki Kid Silka i jeden motek Lace. Oto efekt mojej pracy.








1 komentarz:

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...