poniedziałek, 20 stycznia 2020

Sweterek testowy - Catkins

   Pisałam jakiś czas temu, że dziergałam sweter w ramach testu. To projekt Marzeny Kołaczek. Nie ukrywam, że test był dla mnie wyzwaniem, ponieważ przeprowadzany był w języku angielskim. Okazuje się, że wiele z dziewiarskiego języka rozumiem, zaś przy opisach korzystałam ze słownika i tłumacza google.
   Sweter stał się moim ulubionym, bardzo dobrze się go nosi ze względu na oversizowy fason.
 





Dane techniczne:
Projekt: Catkins by Marzena Kołaczek
Włóczka: Malabrigo Mechita, kolor Impresionist Sky,
Zużycie: 1540 m / 418g (4 motki)
Druty: 3,00




1 komentarz:

  1. Sweterek już widziałam, fajny projekt. Podziwiam za wytrwałość, ja po angielsku tylko schematy z opisami jednak bym miała problem :)

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...