piątek, 29 października 2021

Atrakcje Gołdapi

    O historii miejsca, w którym przebywałam ostatnie cztery tygodnie napisałam w poprzednim poście (klik)   

   Dzisiaj pokażę kilka atrakcji znajdujących się w najbliższej okolicy sanatorium. Około 1,5km od Witala znajduje się piękny kompleks rekreacyjno-uzdrowiskowy. Są tu dwie duże tężnie, pijalnia wód, pole do minigolfa, zewnętrzne siłownie, place zabaw, małpi gaj, pomost na jeziorze z pięknym widokiem.

   Zauroczyło mnie to miejsce, byłam tu bardzo często. Przy niepogodzie korzystałam z minitężni, która znajduje się wewnątrz budynku oraz z groty solnej. Będzie dużo zdjęć.


                
  



          



                           

                       
 

         


W minitężni miło spędzałam czas.


   Okolica sprzyja spacerom, nieopodal sanatorium znajduje się ośrodek wypoczynkowy Leśny Zakątek, który ma swoją plażę i pomost. Od Leśnego Zakątka, ścieżką wzdłuż jeziora można dojść do tężni, po drodze podziwiając efekty działalności bobrów i piękne widoki.










   Okolice Gołdapi są piękne, niestety ze względu na stan mojego kolana nie skorzystałam z wyjazdowo-pieszych wycieczek i nie widziałam Pięknej Góry z wyciągiem narciarskim, nie byłam na trójstyku trzech państw, ani nie zobaczyłam mostów w Stańczykach czy piramidy w Rapie. W skrócie możecie obejrzeć to na poniższym filmiku.


W następnym poście będzie robótkowo.

1 komentarz:

  1. Piękne miejsce. Sama bym się tam chętnie wybrała ale dla mnie jest to podróż na drugi kraniec Polski, prawie 8 godzin samochodem.

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...