niedziela, 15 stycznia 2017

Licytacja na WOŚP

   Po raz 25 gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Od samego początku wspieram tę akcję. Nadal będę to robić. Inicjatywa szlachetna. I niech oponenci mówią co chcą - nikt nie zrobił tyle co Jurek Owsiak. Przez ostatnie lata moja pomoc ma bardzo osobisty wymiar. To sprzęt zakupiony przez WOŚP utrzymywał funkcje życiowe, gdy mój syn był w śpiączce, każdy sprzęt w CZD, z którego korzystał mój syn był zakupiony przez fundację WOŚP.
 Dzisiaj chciałabym zachęcić Was do licytowania przepięknej biżuterii sutaszowej wykonanej przez pasjonatki tego typu rękodzieła. Jedną z nich jest moja siostra, której prace kiedyś prezentowałam na moim blogu. Licytujcie, przekazujcie dalej, co cel jest szczytny. Nawiasem mówiąc modelką jest właśnie moja siostra.




1 komentarz:

  1. Piękny komplet sutaszowej biżuterii, zapewne znalazł się nabywca!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...