środa, 21 marca 2018

Nowy obywatel świata

   W życiu każdego człowieka są ważne dni, o których pamiętamy. To kamienie milowe, które mają wpływ na nasze życie, determinują nasz los.
   Dla mnie taką kolejną ważną datą stał się 16 marca. W tym dniu pojawił się na świecie mój wnuk Kajetan, który skradł mi serce od pierwszego spojrzenia. I tak już zostanie do końca moich dni.
    Teraz już wiem, jak to jest być babcią. Cudowne uczucie!

 


Jak widać, kocyk od babci od pierwszych dni jest w użyciu.









A dziadkowie są bardzo szczęśliwi - obydwoje.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje dziadkom,bądźcie wspaniali,a wnuki będą was nosić w sercach do końca swoich dni!

    OdpowiedzUsuń
  2. To najpiękniejsza, niezapomniana chwila w życiu Babci, gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Rodziców i Dziadków:)) Śliczny chłopczyk!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje i wszystkiego najlepszego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje! I niech córcia szybko wraca do normy. No i wiesz, życia nie znasz póki babcią nie zostaniesz ;) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny marcowy dzień najserdeczniejsze gratulacje z okazji narodzin wnuka Niech się zdrowo chowa i niech raduje twoje serce jak i pozostałych członków twojej rodziny przepiękny kocyk zrobiłaś dla wnuka a serce mi podpowiada że to nie jedyna rzecz którą dla niego wyczarujesz Pozdrawiam was bardzo serdecznie Życzę przyjemnej niedzieli przesyłam promienny uśmiech 😊


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...