niedziela, 21 czerwca 2020

Szare tulipany

    Nie, to nie będzie post "ogrodniczy".
 Szare tulipany to nazwa chusty według własnego pomysłu, którą wydziergałam z połączonych nitek Kid Silk nr 10 DROPSA (25% jedwab, 75% moher) i Lace nr 501 DROPSA (30% jedwab  i 70% baby alpaca) na drutach 4,5.
   Motyw tulipana miałam zapisany w moim kajeciku ze wzorami już od kilku lat, kiedyś wykorzystalam go tutaj (klik). Tym razem rozrysowałam motyw inaczej, aby powstał border chusty. Całość prezentuje się tak.







 




2 komentarze:

  1. Cudna chusta. Dziękuję za inspiracje na piórkowy sweterek ;). Mam prawie od roku włóczkę i szukałam pomysłu i jak zobaczyłam twoja chustę to mnie oświeciło 🙂 pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Również często inspiruję się przeglądając blogi innych dziewiarek. I bardzo się cieszę, że świat blogowy jest taką kopalnią inspiracji. Bardzo jestem ciekawa Twojego sweterka. Pozdrawiam

      Usuń

Życzenia