czwartek, 19 listopada 2020

Czarny kardigan z drobinkami srebra

     "Mama, ja też taki chcę, tylko czarny i żeby coś się błyszczało" - oznajmiła moja córka, gdy zobaczyła mój kardigan w kolorze nieba  (klik).  

   Spełniłam życzenie mojego dorosłego dziecięcia i wydziergałam czarny kardigan z drobinkami srebra. Wyszedł bardzo elegancki przyodziewek z luksusowych włóczek (Babyalpaca Silk Dropsa i Silk Mohair Lux Lana Gatto). To będzie prezent gwiazdkowy. Mogę zaprezentować, bo córka w trakcie pracy miała przymiarki i widziała co się dzieje. 

   Drobinki srebra pięknie zaiskrzyły w dzisiejszym słońcu.






    Blogger od jakiegoś czasu ma problemy ze wstawianiem zdjęć obok siebie. Bardzo mnie to irytuje.

   Na drutach kolejny świąteczny udzierg, tym razem dla wnuka. Oj, coraz mniej czasu mam a w planach dwie kolejne duże robótki.

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Życzenia