piątek, 17 lipca 2020

Kardigan w kolorze nieba

   Powstawał przez trzy tygodnie. Zaczęłam jeszcze w domu, dziergałam w podróży, skończyłam już tutaj na urlopie. Fason, użyte wzory, to mój pomysł. Potrzebowałam ciepłego swetra w błękitach, takiego, którym mogę się opatulić w chłodniejsze dni. Sweter jest luksusowy ze względu na użyte włóczki - to Kid Silk DROPSA (25% jedwab, 75% moher,) i BabyAlpaca Silk  DROPS (30 % jedwab, 70% alpaka). Połączyłam obecne niteczki, które stworzyły mięciutką i puszystą dzianinę. Dziergałam na drutach 4,5, zużyłam po 7 motków obydwu włóczek (rozmiar swetra 48). Sweter dziergałam od góry, bez zszywania.
Kardigan, w wersji urlopowej, prezentuje się tak.





 

 






5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten niebieski i chyba milutki. Miłego i twórczego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekspresowe tempo😀 Bardzo mi się podoba Twój kardigan, ma wszystko to co lubię: jest otwarty bez zapięcia, luźny i ma kieszenie. Kolor też bardzo w moim guście. Super😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, idealny na chłodne, urlopowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłody już nie straszne bo można się konkretnie otulić:) Fajny kolorek a szerokie plisy dodają mu elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszedł i na pewno będzie służył:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Życzenia