niedziela, 8 stycznia 2023

Czekoladowa Stella

    Powstała bardzo szybko i w tak zwanym międzyczasie czyli między szalem, tóry zaprezentowałam w poprzednim poście a CAL-ową chustą, która jeszcze się robi. 

   To druga chusta wykonana według projektu Jacka Mrożewicza  (klik).  Pierwszą można zobaczyć tutaj (klik) Tym razem robiłam grubszym szydełkiem, bo chciałam uzyskać bardziej ażurowy wzór. W tym wzorze fajne jest to, że jest dwustronny, więc można nosić chustę bez pilnowania czy to prawa, czy lewa strona. I każda z nich jest piękna!

   Chustę wykonałam z kokonka 1300 m, skład - 50% wełny merino i 50% akrylu oraz nić metalizowana, kolory dobrałam własne ( i to jest fajne, bo w kokonki.pl można skomponować taki motek, jaki się chce i dodać jeszcze coś błyszczącego - ja dodałam miedzianą błyszczącą nitkę), robiłam szydełkiem 3,5 mm. Chwosty kupiłam na allegro, zamocowałam za pomocą biżuteryjnych karabińczyków również kupionych na allegro. Chwosty są odpinane.

Chusta prezentuje się tak. 





                      
  
                                      
Ostatni weekend był pełen emocji i radości. Przyjechały dzieci i wnuki, co zawsze mnie cieszy. Tym razem wszyscy przyjechali, by świętować ze mną kolejną rocznicę moich 18-tych urodzin. Najbliżsi sprawili mi ogromną niespodziankę wręczając taki oto prezent.



   Kto czyta uważnie mojego bloga, wie, że jestem wielbicielką talentu skrzypka Davida Garretta. Udało mi się być na jego pierwszym koncercie w Polsce w 2016 roku (moja relacja tutaj). Od tego czasu muzyk już kilka razy odwiedził nasz kraj, tym razem przyjechał z repertuarem klasycznym. 
   
 Ta trasa promuje najnowszą płytę "Iconic", której (wstyd się przyznać) jeszcze nie mam.

   
   Z niecierpliwością czekam na 18 kwietnia, a tymczasem dziergam dalej.



3 komentarze:

  1. Jakiś czas temu był w telewizji śniadaniowej, był z nim wywiad i zagrał coś oczywiście. Bardzo mi się spodobał i zapadł w pamięć;)
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnych 18-tych urodzin, prezent suuuper.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...