środa, 29 marca 2023

Lawendowy szal

    Powstał dosyć szybko, z 4 motków włóczki Kid Silk  (30% jedwab, 70% mohair)w kolorze lawendy (nr11), dziergałam na drutach 3,5. Osiągnął spore rozmiary 198cm na 72cm. Zwiewny, delikatny, w sam raz na wiosnę.







   Na drutach podobny szal, tyle że w błękitach, a na szydełku zaczęta chusta Sis z kokonka w kolorach własnego wyboru. Szkoda, że nie mogę robić tych dwóch rzeczy na raz.

Podczas moje covidowej rekonwalescencji nadrobiłam czytanie i słuchanie.

6. "Finalistka" Magdalena Majcher - książka inspirowana faktami - zabójstwem Miss Polski Agnieszki       Kotlarskiej. 

7. "Ja, inkwizytor. Dziennik czasów zarazy" Jacek Piekara - wysłuchałam w audiotece, książka czytana       przez Leszka Lichotę, w nagraniu występuje wielu polskich aktorów. Produkcja świetnie zrobiona i       tylko dlatego wysłuchałam do końca. Nie jest to jednak rodzaj literatury, który by mnie pociągał.          Ciekawa w tej książce jest analogia do pandemii i całkowitej izolacji - w książce z powodu zarazy -        kaszlicy - zamknięto miasto. I w tym zamkniętym mieście dzieje się akcja powieści.

8. "Dużo miłości" Agnieszka Olejnik - opis zmagań mężczyzny, który dowiaduje się, że dziecko, które       urodziła jego żona jest synem najlepszego przyjaciela. Główny bohater wyprowadza się z domu, a z       nim nastoletnia córka. Teraz muszą ułożyć sobie życie na nowo.

9. "Owoce zatrutego drzewa" cz. 1 - Agnieszka Janiszewska

10. "Owoce zatrutego drzewa" cz.2 - Agnieszka Janiszewska

11. "Listy do Gestapo" - Maria Paszyńska

12. "Wszystko dla Emilii" - Maria Paszyńska



3 komentarze:

  1. Misterna robótka. Podziwiam cierpliwość i oczywiście szalowo-szałowy efekt;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal. Lista książkowa też imponująca!

    OdpowiedzUsuń

Życzenia