Powitanie



Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu, cieszę, ze tu jesteś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli zostawisz swój ślad w postaci miłego komentarza.

Wzory do pobrania

niedziela, 15 marca 2015

Golf

   Nareszcie skończyłam sweter, którego realizacja dłuuugo się ciągnęła. Korpus powstał szybko, za to wykończyły mnie rękawy. Włóczka śliczna, mieszanka wełny i jedwabiu ręcznie farbowana od Tysi. Sweterek dziergany na drutach nr 3. Fason wymyślony z głowy, przód i tył wydłużone za pomocą rzędów skróconych, podobnie jak wierzch rękawa. Motyw rozchodzących się warkoczy powstawał w trakcie robótki, nawiązanie jest także na rękawach. Zaś tył swetra i golf mają też wspólny element. Swetrem od dzisiaj cieszy się córka.













    Na drutach króluje teraz wiosenna zieleń, z której dziergam bardzo zwiewny szal. Mam nadzieję, że tę robótkę skończę szybko, bo połowę już mam, gdyż powstawała w chwilach wytchnienia od swetra. 


4 komentarze:

  1. Bardzo piękny i zmyślny! A cóż to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczkę kupiłam w sklepiku YarnAndArt. Niestety Tysia musiała go zamknąć . Mnie udało się jeszcze poczynić pewne zapasy. To mieszanka wełny i jedwabiu ręcznie farbowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały golf :-) Przepiękne warkocze i cudne kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń