sobota, 5 stycznia 2019

Sweter w kolorze ochry

      Pisałam już o nim w poprzednim poście, że w kolorze musztardy. Ładniej brzmi - w jednym z odcieni ochry. Powiecie, że za żółty na ochrę? A może jednak nie. Poniżej porównanie ze zdjęciem przedstawiającym złoża ochry właśnie. 
     Sweterek powstał z 8,5 motka Basic Cotton 131 firmy MONDIAL, dziergałam na drutach 3,5. Pomysł   własny. Wykorzystałam motyw ażurowego warkocza, ze strony z bezpłatnymi wzorami DROPS DESIGN (klik) i połączyłam ze zwykłym warkoczem. Konstrukcja swetra na bazie sweterka Summer (klik)  tyle, że dodałam rękawy. Motyw z ramienia wędruje dalej do końca rękawa, aby w ściągaczu przejść w warkocz. Tył swetra jest gładki. Całość robiona bez zszywania, od góry, dekolt modelowany za pomocą rzędów skróconych. Dół swetra i rękawy wykończone i-cordem. Prezentuje się tak.


 














5 komentarzy:

  1. Ładny:) Uwielbiam warkocze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć żółty nie należy do moich ulubionych kolorów, to jednak twój sweterek zachwyca. Pięknie wygląda typ przejście w warkocze na mankiecie i warkocze po bokach- bardzo udany udzierg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten kolor również nie jest mój, zrobiony dla córki koleżanki, taki kolor wybrała.

      Usuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...