czwartek, 20 czerwca 2019

Jedwabny trikolor

   Powstawała dosyć długo, bo czasu miałam bardzo mało. Ostatnie dni były tak intensywne, że po powrocie z pracy nie miałam siły drutów wziąć do ręki. Ale jeszcze tylko jutro rada podsumowująca pracę szkoły i trochę zwolnię. A od 15 lipca urlop!!! 
   To bluzeczka dla znajomej, która bardzo sama chciała ją sobie zrobić, ale w końcu poprosiła, abym ją w tym wyręczyła. Zgodziłam się na wydzierganie bluzeczki.  Materiał to Filisilk ZITRON-a w trzech różnych kolorach,  mieszanka wełny z jedwabiem. Bardzo lubię tę włóczkę. Tutaj nitka była podwójna. Dziergałam od góry modelując dekolt rzędami skróconymi. Oczka nabierałam metodą i-cord, tak również wykończyłam dół bluzeczki i rękawki. Efekt jest taki.









1 komentarz:

  1. śliczna, muszę opanować ten reglan od góry rzędami skróconymi bo fajnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...