piątek, 29 maja 2020

Black, red,white

  Oj , powstało ostatnimi czasy tych moich tercetowych chust. Dzisiaj pokażę kolejne.
Czarny tercet z 2,5 motka z włóczki Kid Silk (75% moher, 25% jedwab) firmy Drops.






Czerwony już pokazywałam, jednak raz jeszcze zaprezentuję, tym razem na Margolce. Zużyłam niecałe  3 motki zwłóczki Kid Silk (75% moher, 25% jedwab) firmy Drops.








































     Biały tercet z 2,5 motków moheru SuperKid Mohair (65% mohair), 5% wełny, 30 % poliamidu) firmy ggh, druty nr 5,0. Chusta już ma nową właścicielkę.








    Na koniec Margolka założyła trzy chusty (szarą pokazywałam tutaj - klik). Gdyby nie to, ze biała chusta poszła już do ludzi to ją by jeszcze założyła. Zwariowała kobieta! Twierdzi, że nie może się zdecydować, która ładniejsza. No prawdziwa kobieta po prostu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...