środa, 22 kwietnia 2020

Szary Tercet

Cztery dni wystarczyło, aby wydziergać te chustę. To naprawdę kompulsywne dziewiarstwo!

"Kompulsywne czynności to takie, których wykonaniem kieruje niedający się opanować wewnętrzny przymus, powstrzymywanie się od nich powoduje kumulowanie się napięcia emocjonalnego" (definicja słownikowa). 

    Właśnie! Nie mogę się powstrzymać! A jak nie dziergam, kumuluje się we mnie stres związany z obecną pandemiczną sytuacją! To mnie trzyma przy życiu! Dzięki temu dzierganiu mój mąż jest w stanie ze mną wytrzymać i wszystkie moje nastroje, górki i doły są łatwiejsze do opanowania. Jak to dobrze, że mam te swoje druty i nitki, i plączę je, plączę i plączę. A chust przybywa w tempie iście olimpijskim.
  Jak napisałam wyżej w cztery dni powstała kolejna chusta z serii Tercetów klik, klik, klik (jest ich jeszcze wiecej). 
   Tym razem jest to Tercet jak mgiełka - zwiewny, leciusieńki, delikatny, 2 i pół motka Kid Silka DROPSA, dziergany na drutach 4,5. Chusta wyszła słusznyhc rozmiarów.

Prezentuje się tak.





                         

  






 W dwa dni wydziergałam dużą część kolejnego Tercetu (tę gładką). Tym razem w kolorze czerwonym, z ognistego Kid Silka.
Chyba teraz potrzebuję takiego energetycznego koloru...


9 komentarzy:

  1. To już przechodzi w produkcję masową :-) Zastanawiam się, czy nie dokuczają Ci bolące nadgarstki, czy plecy? Ja z tego powodu nie mogę zwiększyć przerobowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wygodny fotel, więc plecy nie bolą. Niestety od jakiegoś czasu tzw. łokieć tenisisty mi dokucza :-(

      Usuń
  2. Ciekawy efekt działań kompulsywnych. Moher z jedwabiem to jedna z moich ulubionych włóczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudenko Ci wyszlo!!!
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny efekt kompulsywnej działalności! Delikatny, subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry!
    Piękne są te Tercety! Ten chmurkowy baaardzo elegancki. Czy wzór można gdzieś kupić?
    KasiaPoland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprzedaję swoich wzorów, bo jakoś brak mi motywacji, żeby je spisać. To co opisałam jest dostępne za darmo w zakładce WZORY na moim blogu. Ale pomyślę o opisaniu wzoru i wrzucę opis na bloga.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź! :)
      KasiaPoland

      Usuń
  6. Piękna,podziwiam pani talent.

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...