środa, 12 sierpnia 2020

Błękit nieba

   Tak nazwałam bluzeczkę, która powstała w wyniku moich ostatnich dziewiarskich zmagań. Zostało mi pięć motków BabySilk Alpaca DROPSA z tego swetra . Po trzecim podejściu (i dwóch pruciach) powstała letnia bluzeczka oversize, którą prezentuje moja córka. Bluzeczka może tworzyć duet z kardiganem w kolorze nieba, mam swój "niebiański zestaw" :-). Dziergałam na drutach 3,5. Bluzeczkę robiłam od góry, dekolt modelowałam rzędami skróconymi. Bluzkę zdobi ażurowy panel - na ramionach i na bokach, ramiona modelowałam jak w bluzeczce Summer (patrz rysunek poniżej). Ramiona są lekko opadające.








 
                             

                 
   Zadowolona jestem z efektu, myślę, że często będę nosiła ten zestaw. A teraz powoli szykuję się do kolejnego w tym roku (drugiego podczas wakacji) wyjazdu nad morze. 
   Jak ja lubię polskie morze!




4 komentarze:

  1. No i powstał niebiański komplecik. Podoba mi się użycie ażurowego wzoru na ramionach i bokach bluzeczki. Cały zestaw prezentuje się bardzo atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie bardzo lubię tego typu bluzeczki. W sam raz na wakacyjny wyjazd 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka. Mam pytanie czy ten fason jest wygodny w noszeniu, mam ogromna chętką na taką bluzeczkę a może i cały komplecik. Jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fason charakteryzuje się mocno opadającymi ramionami, to powoduje, że przy podnoszeniu rąk do góry bluzeczka się podciąga odsłaniając co nieco i lekko marszczy się przy dekolcie. To wszystko zależy od długości dzianiny na ramionach. Ja się bardzo dobrze czuję w tym fasonie. To kwestia tego co kto lubi. Pozdrawiam

      Usuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...