środa, 26 stycznia 2022

Chusta liściasta po raz enty

    Te chusty robię z zamkniętymi oczami, tyle ich wydziergałam. Ta powstała ekspresowo na specjalne zamówienie mojej znajomej. 

   Zużyłam 3,5 motka włóczki kid silk DROPSA - uwielbiam tę mieszankę jedwabiu z moherem! Dziergałam na drutach 3,5. 

   Zdjęcia robione na szybko, telefonem, chusta prezentuje się tak.



Przeczytałam:
5. "Lot nisko nad ziemią" Ałbena Grabowska

   Książka opowiada historię kobiety, która po śmierci męża nie może się pozbierać. Trudno jest jej wrócić do normalnego życia. Może to jest powodem, że zaczyna żyć życiem lokatorów wynajmujących mieszkanie po jej dziadkach. Bywa to psychopatyczne.

 6. "Matki i córki" Ałbena Grabowska

   Rodzinne tajemnice wiele komplikują, trudne i traumatyczne przeżycia determinują dalsze losy bohaterek tej powieści. To powieść trzymająca w napięciu, czytając powoli rozsupłujemy pogmatwane losy bohaterek. Dowiadujemy się, jak przeżycia trzech pokoleń kobiet, wpływają na życiowe wybory tej najmłodszej. Bardzo interesująca powieść.


   A na drutach kończę grubaśny, zimowy sweter. Mam nadzieję, ze jeszcze pochodzę w nim w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...