sobota, 15 stycznia 2022

Mikołajowe prezenty, skarpety i kolejne muzyczne odkrycie

 

   Święta już za nami, ale chciałam pochwalić się prezentami, które przyniósł mi mój osobisty Mikołaj. A ponieważ to są typowo dziewiarskie prezenty wobec tego chwalę się nimi tutaj.
Od jakiegoś czasu marzyły mi się blokery do skarpet i już mam - w dwóch różnych rozmiarach. Abym mogła je przetestować Mikołaj dorzucił mi motek skarpetkowej włóczki od Langa Jawoll Magic Degrade kolor 090 oraz zestaw drutów Addi click.
   Jak widzicie, od razu wzięłam się do testowania otrzymanych prezentów. I o ile z włóczki ( oraz gotowych skarpet) i blokerów jestem bardzo zadowolona, to druty bardzo mnie rozczarowały. Świetne jest szybkie łączenie żyłki z drutem, jednak w użyciu żyłka się wypina i spadają oczka. A jakie są Wasze doświadczenia? Proszę o opinie osoby, które dziergały na Addi click.


   

    Zamarzył mi taki ciepły, wielgachny golf ( to przez te kilka mroźnych dni, które już minęły), zamówiłam stosowne włóczki i teraz trwa praca koncepcyjna. 
   Polubiłam łączenie różnych nitek ze sobą. W tym projekcie postanowiłam połączyć dosyć grubą 100% wełnę merino Super Soft Print od Lana Gatto z cieniusieńką, ekskluzywną niteczką Lace od Langa, która w składzie ma 58% moheru i 42% jedwabiu, kolor 034. Nitka Lace delikatnie łagodzi przejścia koloru w pierwszej włóczce, printy są lekko przydymione. Zaś całość jest mięciutka i lekko puszysta. Ciekawa jestem efektu końcowego. 
   Na razie jednak musiałam odłożyć te śliczności, dzierga się w tempie szybkim czerwona chusta dla znajomej.

   Przez przypadek zupełny wpadłam dzisiaj w Internecie na Krystiana Ochmana. Najpierw go usłyszałam, później zaintrygowało mnie nazwisko, zaczęłam szperać w zasobach sieci. I moje przypuszczenia okazały się słuszne, Krystian spokrewniony jest z tenorem Wiesławem Ochmanem, to jego wnuk. 
   Niektórzy powiedzą "a cóż to za odkrycie, przecież chłopak wygrał Voice of Poland w 2021 roku, wygrał opolskie Debiuty w 2021r." No tak, to wszystko prawda, tylko, że ja nie oglądam reżimowej telewizji, więc nie miałam okazji chłopaka poznać wcześniej. Teraz to wszystko wiem dzięki Internetowi. I cały dzień go słucham, jego występów i płyty, którą już zdążył nagrać. Bardzo lubię takie połączenia muzyki klasycznej z muzyką lżejszą. Dlatego też chętnie słucham jak śpiewa Mateo Bocielli.

Posłuchajcie Krystiana.




3 komentarze:

  1. Prezenty są zawsze przyjemne, a takie to rewelacja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy możesz zdradzić sekret, jak uzyskać efekt podobnego przebiegu paseczków w obu skarpetach jeśli miałaś tylko jeden motek? Ja jeszcze nie robiłam skarpet z kolorowej włóczki skarpetkowej, myślałam, ze trzeba mieć dwa identyczne motki i drugą skarpetę robić z drugiego motka.
    Pozdrawiam, Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewinęłam motek do takiego samego zestawu kolorów, odcięłam i zaczęłam drugą skarpetę od takich samych kolorów. Pozdrawiam

      Usuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...