wtorek, 23 października 2012

Inauguracja nowego sezonu i kolejne ponczo

   Nie sądziłam, że po wakacjach wznowimy spotkania miłośniczek robótek ręcznych. Tym bardziej, że przedwakacyjne spotkania miały niską frekwencję. Okazało się, że są osoby chętne i dzisiaj odbyła się inauguracja nowego sezonu. Przyszły nowe osoby, które dziergały na drutach, na szydełku bądź wyszywały. Następne spotkanie za miesiąc.



Poniżej zdjęcia kolejnej narzutki-poncza, również szaro-antracytowe. Trochę większe niż poprzednie. Zastanawiam się, czy nakładać aplikację, czy zostawić takie leciutkie i zwiewne.







A ostatnio przy robótkach słucham Creep Radiohead. Stary już kawałek, ale tak mnie jakoś naszło nostalgicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...