sobota, 21 lutego 2015

Nim przyjdzie wiosna... "Uważaj, o czym marzysz"

     Dopadło mnie przesilenie wiosenne, przeziębienie i zniechęcenie. Na drutach kilka robótek (a miałam już nie produkować UFO-ków), sama nie mogę się zdecydować, co w ręce brać. Na tapecie dosyć długo był (nadal jest niedokończony) sweterek na chłodniejsze dni  z pięknej wełenki z jedwabiem od Tysi.  Oczywiście rękawy zawsze długo mi się dzieją

    W tak zwanym międzyczasie powstało turkusowe ponczo,  według własnego pomysłu, które już jest do poprawki. Muszę spruć  kawałek, aby zrobić otwory na ręce, bo w tej formie jest jest ciut niewygodne w użytkowaniu.


















    A z tęsknoty za wiosną powstaje zwiewny, ażurowy szal w limonkowym kolorze. Czyli sweter z golfem znowu poszedł w odstawkę.




   Moje byle jakie samopoczucie próbowałam poprawić czytając typowo wakacyjną lekturę "Uważaj, o czym marzysz" Victorii Connelly. To opowieść o dziewczynie, która niczym szczególnym nie wyróżniała się pośród innych, mało kto zwracał na nią uwagę. Często miewała uczucie, że jej nie ma. Zaś mężczyźni w jej życiu... jacy mężczyźni? 
    Na dodatek chory ojciec i piękna, samolubna młodsza siostra, która krytykowała Alice za jej wygląd.  I nagle zdarza się niespodziewany wyjazd wakacyjny na małą grecką wysepkę Kethos. Tam Alice, przy posągu Afrodyty, wypowiada życzenie. Od tej pory w jej życiu wszystko się zmienia. Jednak dziewczyna w pewnym momencie pragnie cofnąć  to, o o prosiła boginię miłości. 
   Dlaczego? Sięgnij po książkę, a dowiesz się, dlaczego uważnie należy wypowiadać swoje życzenia.

7 komentarzy:

  1. Ponczo piękne. Sweterek i chusta zapowiadają się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dzieje się druciarsko, dzieje. Czekam na finał:) pozdrawiam życząc dobrego, wiosennego samopoczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful creations!!
    Have a lovely weekend, greetings...

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ się u Ciebie dużo dzieje :)
    Szal będzie mił piękny kolor , chyba robię tym samym wzorem, tylko w kolozre ecru

    OdpowiedzUsuń
  5. zostaw wszystko i skończ te rękawy z pierwszego sweterka, włącz sobie dobry film najlepiej komedie i zobaczysz jak szybko te rękawki machniesz :) bo sweterek jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie skończ rękawy - żebyś mogła nacieszyć się sweterkiem jeszcze w tym sezonie :-)
    Ponczo doskonałe - świetny pomysł z otworami na ręce - będzie praktyczniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, skończ ten sweterek! Jest kapitalny, tak niewiele zostało. Szal też fajnie się zapowiada, ale dzierga się go szybciej, może poczekać.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...