piątek, 24 września 2021

Resztkowiec

    Wyrabiam resztki zalegające w moich pudłach, pudełkach, pudełeczkach. Zostało mi sporo pojedynczych moherowo-jedwabnych motków, z innych projektów, z którymi nie wiadomo co robić. Postanowiłam je połączyć. Powstał bardzo kolorowy szal resztkowy. 

Zużyłam: 1/2 motka Kid Silk DROPSA w kolorze fuksji, po 1 motku Kid Silk DROPSA błękitnego i czerwonego oraz 1 motek Mohair Luxe od LANG YARNS. Powstał długi i bardzo zwiewny szal. Dziergałam wzorem chevron na drutach 3,5.

   Szal przez swoją wielobarwność pasuje do wielu stylizacji, a poprzez szlachetny skład włóczki jest bardzo elegancki. Można motać go na różne sposoby i za każdym razem będzie wyglądał inaczej.









Przeczytałam

Wysłuchałam

   To kontynuacja losów Jakuba Szapiry i Ryfki z "Króla" tego samego autora. Tym razem bohaterowie próbują przetrwać II wojnę światową ukrywając się w ruinach popowstańczej Warszawy. Akcja rozgrywa się pod koniec wojny, jednak poznajemy dzieje bohaterów z początki wojny. 
Mnie osobiście bardziej podoba się ta część. 








I dopadł mnie wirus...
       Uspokajam, nie ten, który panoszy się od ponad roku na świecie. To chusta o nazwie Virus wykonana według filmiku Ani Crochet (klik) 
   Tak, tak - znowu szydełko! Kto by pomyślał, że sięgnę po szydełko aby zrobić chustę. Na razie mam tyle.

   Będę ją kończyć podczas mojego pobytu w sanatorium w Gołdapi. Już jutro wyjeżdżam na cztery tygodnie. 
  
   


2 komentarze:

  1. Super kolory, wzór też ciekawy, udany resztkowiec :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że dorwał Cię wirus:-)
    Resztkowy szal ciekawy w tym oryginalnym zestawie kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...