niedziela, 20 października 2024

Skrócona SisLove po raz kolejny

    Czy pamiętacie cudny "bukiet", który dostałam od dzieci na Dzień Matki? (pisałam o tym tutaj - klik). W końcu zaczęłam przerabiać te piękne moteczki. Powstanie z nich cała kolekcja chust. Ta, którą chcę dzisiaj  zaprezentować powstawała podczas mojej dwutygodniowej rehabilitacji w CKR w Konstancinie Jeziornie. Można powiedzieć, że kokonek też się rehabilitował :-).


Chusta wykonana z kokonka Classic  B323 Emilia 50%/50% bawełna i akryl, 1000m,  szydełko 3,5, wzór od SisHomemade SisLove Short.


             

      

    Równolegle z chustą powstawał, w zasadzie jeszcze powstaje, wizytowy sweterek na drutach. Zaprezentuję go niebawem, gdyż niewiele brakuje do końca. A mam nadzieję go skończyć gdy wrócę do domu. No właśnie, przede mną kolejny pobyt w szpitalu. Mam nadzieję, że szybko wrócę do domu.

Przeczytałam/wysluchałam"

55. "Kobiety z ulicy Grodzkiej. Weronika" - Lucyna Olejniczak - kolejna część sagi - świetna!
56. "Nasze drzewa są jeszcze młode" 3 t. "Sagi warmińskiej" Wioletta Sawicka
57. "Córka generała" Magdalena Witkiewicz - takie książki uwielbiam - życie zwykłych ludzi w tle ważne wydarzenia historyczne - tutaj poznajemy losy bohaterów w przededniu i podczas II wojny światowej w Gdańsku. Bardzo wzruszająca książka. Polecam.


1 komentarz:

Skrócona SisLove po raz kolejny

    Czy pamiętacie cudny "bukiet", który dostałam od dzieci na Dzień Matki? ( pisałam o tym tutaj - klik ). W końcu zaczęłam przer...