Powitanie



Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu, cieszę, ze tu jesteś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli zostawisz swój ślad w postaci miłego komentarza.

Wzory do pobrania

piątek, 8 sierpnia 2014

Szal bałtycka bryza

   Poszło ekspresowo, szal bałtycka bryza gotowy. Bryzy szal się nawdychał, powstawał również na plaży. Nie wiem dlaczego wzbudzałam u niektórych plażowiczów ogromne zdziwienie. Każdy spędza czas, tak jak lubi. Ja wolę czytać lub dziergać niż pić piwo. I akurat picie alkoholu na plaży nikogo nie dziwi, co bardzo dziwi mnie.




Zużyłam 4 motki włóczki Silkhair Lux LANA GROSSY, kolor granatowy z dodatkiem srebrzystości gdzieniegdzie, druty nr 5,0. 



I co ja teraz będę robić? Jeszcze tydzień urlopu nad morzem. Chyba przerobię szal poprzedni...


7 komentarzy:

  1. I ja wzbudzałam zainteresowanie, gdy robiłam skarpety na plaży.
    Szalik przecudnej urody.
    Pozdrawiam i życzę udanej 2-giej części urlopu.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal przepiekny, tez jest to dla mnie dziwne, ze dziergajaca kobieta wzbudza wieksze zdziwienie niz pijaczki:)))) A moze maja tam jakis sklep z wloczka, to mozesz sie zaopatrzyc na reszte urlopu, milego wypoczynku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też dziwi (i nie odoba się). Na plaży dzierganie nie szło by mi - za gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal:))
    Kiedyś, jak czekałam na moje dzieci w szkole muzycznej, czy na zajęciach karate to przeważnie spotykałam się ze zdziwieniem, że szydełkuję, czy robię na drutach. Były też osoby zainteresowane, oglądające moją robótkę, komplementujące:)) Grunt, to robić swoje i nie oglądać się na czyjeś zdziwienie.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę przyjemnego wypoczynku z drutami w ręku:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Gosiu:) "Bałtycka bryza" cudna!!! :) ...ale późno Cię tu znalazłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Asieńko! Miło Cię u mnie widzieć. Zapraszam do odwiedzin na blogu i w realu. Wiesz gdzie. Pozdrawiam.

      Usuń