Powitanie



Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu, cieszę, ze tu jesteś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli zostawisz swój ślad w postaci miłego komentarza.

Wzory do pobrania

piątek, 10 października 2014

Gotowa do zimy!

Odpowiadając na inicjatywę Truskaveczki włączam się do akcji...
                                                                       ...i pokazuję swoje zapasy. Oto one.


   Trochę cieniowanych wełenek, cekinowych włóczek, delikatnych moherów oraz jednobarwny i cieniowany jedwab. Jest jeszcze trochę włóczek z odzysku, których nie sfotografowałam.
W zakładce WZORY umieściłam sposób, w jaki zrobiłam swoją wersję szala chevron.



3 komentarze:

  1. Śliczności :-) Wspaniałe zapasy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, będzie się działo!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne moteczki! Ja jestem totalnie nie przygotowana.... czas najwyższy to zmienić!

    OdpowiedzUsuń