sobota, 18 października 2014

Swetrzyskoło inaczej

   Swetrzyskoło numer dwa powstało trochę inaczej. Ale nie jest to jajo jak u Doroty.  Wykorzystałam oczywiście pomysł Doroty, aby w pewnym momencie przestać dobierać oczka w każdej części koła. Po zrobieniu otworów na rękawy oczka dobierałam tylko w czterech miejscach. Poza tym wykorzystałam rzędy skrócone, które przerabiałam od prawego do lewego przodu. Dzięki temu przody swetra i tył są wydłużone, zaś góra swetra nie jest taka obfita jak w pełnym kole. Dzięki temu jest wygodniejszy w noszeniu, szczególnie zimą, gdy na sweter trzeba włożyć płaszcz.
Moje swetrzyskoło inaczej prezentuje się tak.






  

   Tuż przed końcem prac nad tym swetrem dostałam w prezencie od mojej siostry ceramiczny guzik, który kupiła na targach rękodzieła. Guzik idealnie pasuje i wielkością, i kolorystyczne. A pochodzi z pracowni Luka ceramika (www.lukaceramika.pl).



6 komentarzy:

  1. Piękny - ma cudowne jesienne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweter. Obserwuje je na różnych blogach. Stają się coraz bardziej popularne. Może to przez kolory tej przepięknej włóczki.
    Pozdrawiam
    http://drucikianusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z tymi zmianami! Fajne kolory włóczki, dobry wybór na jesienno-zimowe szarości za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :)......piękny:)Dobry pomysł z tymi skróconymi rzędami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super ,guzik też ładny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweter :-) Piękne kolory, a guzik genialny - doskonale pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...