niedziela, 26 kwietnia 2015

"Wielcy szpiedzy PRL" i wiosna

   
 To kolejna z serii książek Sławomira Kopra opowiada o ludziach, którzy w imię ojczyzny zajmowali się działalnością szpiegowską. Czasem przechodzili na drugą stronę. Motywy były w większości te same - pieniądze. Czytając tę książkę poznajemy losy Mariana Zacharskiego, Ryszarda Kuklińskiego czy szablisty Jerzego Pawłowskiego - pięciokrotnego mistrza olimpijskiego.
Zawsze miałam mieszane uczucia, co do "zasług" Kuklińskiego. Zdrajca czy bohater? 

   Sobota była pogodna, można było spędzić czas na powietrzu, podziwiać budzący się do życia ogród. Dzisiaj kilka migawek z mojego skromnego ogródka...



A poniżej z ogrodu mojej mamy, która do roślin ma tyle samo serca ile ja do włóczek.
                                                            

1 komentarz:

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...