Powitanie



Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu, cieszę, ze tu jesteś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli zostawisz swój ślad w postaci miłego komentarza.

Wzory do pobrania

niedziela, 22 listopada 2015

Romanse na szare dni

   Pogoda za oknem jest mało sprzyjająca wszelkim aktywnościom. Nawet robótka mi nie idzie. Wydawało się, że projekt będzie wdzięczny - sweterek dla małej dziewczynki, a idzie mi jak po grudzie. Po pierwsze, miałam problem z rozmiarem. Wyszłam z wprawy, dawno nie robiłam takich niedużych ubranek. Prułam trzy razy i chyba tym razem trafiłam. Po drugie, miałam problem z wyborem fasonu i elementu ażurowego, który ma zdobić sweterek. Mam nadzieję, że efekt końcowy, mnie i zamawiającą babcię, zadowoli.
    Aby umilić sobie te jesienne wieczory, czytam literaturę lekką, łatwą i przyjemną oraz nie wymagającą zbytniego angażowania umysłu - czyli romanse. 

 
   Jeden z nich to współczesna wersja bajka i Kopciuszku, który na swej drodze spotyka księcia. Jak to w bajkach bywa, pojawia się i zły charakter w osobie pięknej, ognistej Włoszki, która próbuje zburzyć rodzące się szczęście. Ale jak to w takich opowieściach, wszystko kończy się dobrze. 
Tytuł - "Marzenie Łucji" , autor - Dorota Gąsiorowska.





    Kolejna książka to romans historyczny pt. "Dama w czerni" autorstwa dwóch pisarek, które przyjęły wspólny pseudonim Nicole Byrd.
   Akcja powieści dzieje się w XIX - wiecznej Anglii w czasach regencji.  Opowiada o pięknej wdowie, która wprowadza w świat młodą kuzynkę. Nie uśmiecha jej się rola przyzwoitki. W Londynie, podczas sezonu towarzyskiego, poznaje markiza Gillinhama, który stara się o względy jej uroczej kuzynki, jednak ona sama zaczyna darzyć go czymś więcej niż sympatią. 
   W tle pojawia się wątek sensacyjny, który lekko ubarwia opowieść.


2 komentarze:

  1. Marzenie Łucji leży na stoisku książek przy moim łóżku i czeka na swoją kolej, kilka pierwszych zdań juz przeczytałam i jakieś mdłe mi się to zdało. ..

    OdpowiedzUsuń
  2. w temacie romansów mam tyły - moze by tak jakiś...... :)

    OdpowiedzUsuń