Powitanie



Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu, cieszę, ze tu jesteś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli zostawisz swój ślad w postaci miłego komentarza.

Wzory do pobrania

niedziela, 22 maja 2016

Szary, melanżowy, jedwabny...

   Powstawał długo. Pierwsza wersja po ukończeniu okazała się za..... duża. Dlaczego? Otóż jakiś czas temu wymyśliłam sobie delikatny kardigan do sukienki z dwóch nitek z jedwabiem w składzie ( Lace i Kid Silk DROPSA). Pomysł kształt kluł się w trakcie roboty. W międzyczasie rozpoczęłam proces odchudzania (który nadal trwa i tendencja nadal spadkowa) i okazało się, że sweter jest za duży. Sprułam ( a nie było to łatwe, wszak nitki moherowe nie prują się najlepiej) i zaczęłam od nowa.    
        Trochę zmienił się kształt kardiganu, poprzednia wersja była prosta, ten jest bardziej dopasowany a dół lekko rozszerzany. Motyw ażurowy jest taki sam jak w moich ostatnich dwóch chustach. Trochę było zabawy z z dzierganiem, bo sweter robiony był w kilku różnych kierunkach. Za to z efektu jestem bardzo zadowolona. 

 

 

        




        Zaczęłam nową przygodę związaną z wypiekiem chleba. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy robili to sami, bardzo smakował mi taki chleb. Postanowiłam też w końcu zacząć. Pierwszy w naszym domu chleb upiekła córka, ten na zdjęciu poniżej to mój wypiek. I na pewno nie ostatni. Wertuję strony internetowe w poszukiwaniu ciekawych przepisów. Na razie oparłam się na przepisie z drożdżami. Następny będzie na zakwasie.

 I jeszcze dobra nowina, mój nieoceniony szwagier odzyskał mi moje wszystkie zdjęcia, które zdążyłam już opłakać rzewnymi łzami.








  
 

5 komentarzy:

  1. Sweterek pięknie się prezentuje. Połączenie nitek ciekawe. Nie robiłam jeszcze takiej wersji swetra w różnych kierunkach. Chleb polecam na zakwasie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to poskładałaś te dodatki ażurowe pięknie podkreślają urodę sweterka, wygląda na miły i delikatny - nie podgryza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek jest miły w dotyku, leciusieńki jak puch, nic nie gryzie.

      Usuń
  3. Wspaniale wyglądasz :-) Sweterek świetny - idealnie do Ciebie pasuje :-)
    Domowy chlebek... mmmm pychotka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenia ażurowych motywów z gładkim ściegiem. W pierwszej chwili wydawało mi się, że to sploty warkoczowe, a że piszesz, że ażury, zatem jestem "oświecona" co do czego:))Całość prezentuje się niezwykle pięknie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń