wtorek, 12 lipca 2016

Przeróbek ciąg dalszy

   Dzisiaj zdjęcie dokumentujące kolejną przeróbkę. Drewniany stojak-półeczka na kwiaty, zakupiony jakiś czas temu w markecie, został przemalowany na biało i ozdobiony (postarzony) metodą przecierek. Coraz bardziej mnie to wciąga. Oto efekt mojej pracy.

 Przed malowaniem






                               Po malowaniu
 
 I żeby nie było, że mój blog przestaje być dziewiarski, zdjęcie tego, co powoli powstaje. Prosty sweterek z tasiemkowej włóczki.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba stojak w jaśniejszym wydaniu - podoba mi się :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda - takie postarzanie mebli.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...