środa, 25 lipca 2018

Rozdawajka siódma

   27 lipca mija 7 lat mojego blogowania. Wierzyć mi się nie chce, że to już tyle czasu!!! Wiele wydarzyło się w tym czasie - i dobrego,  i.... Nie chcę wspominać innych, niż dobre chwile.
   Dziewiarsko nauczyłam się bardzo, bardzo dużo, poznałam ( i nadal poznaję) nowe techniki, jednym słowem rozwijam się. Cieszę się, że mam grono swoich czytelników, może nie największe ale wierne. Bardzo Wam za to dziękuję.
Jak co roku o tej porze urządzam rocznicową rozdawajkę, w której chcę obdarować najuważniejszego czytelnika mojego bloga. 

Zasady są takie, jak co roku, należy:

  •  rozreklamować rozdawajkę na swoim blogu lub na facebooku wklejając banerek i podlinkować do mojej strony,
  • zostać obserwatorem mojego bloga (nie jest to warunek konieczny, aczkolwiek miło by mi było),
  • odpowiedzieć na pytanie dotyczące treści mojego bloga (poniżej) i przesłać odpowiedź na e-mail   gosio67@gmail.com do 20 sierpnia, w tytule wiadomości należy wpisać "rozdawajka siódma"
  • przedmiotem rozdawajki jest mozaikowa chusta (zdjęcie poniżej).


Pytanie brzmi:

Co przemalowałam podczas ubiegłorocznego  urlopu w moim wakacyjnym domku?




1 komentarz:

  1. Nie zapisuję się od dłuższego czasu na rozdawajki ale po tak piękną chustę zrobię wyjątek:) Gratuluję rocznicy i oby dalej nie brakowało Ci pomysłów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...