środa, 9 marca 2016

Przygotowania wielkanocne - szydełkowe pisanki

   Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Przygotowania do kiermaszu wielkanocnego w mojej szkole już trwają, w związku z tym wykonałam  pisanki na szydełku ozdobione wstążeczką. Nie jestem "szydełkowa", nie posiadam takich umiejętności jak wiele innych dziewiarek, druty bardziej do mnie przemawiają, ale...  zawzięłam się i oglądając ten filmik instruktażowy wykonałam pierwszą, potem drugą, w końcu dwudziestą piątą. I oto tak się prezentują.






A na drutach znowu kilka zaczętych robótek.

   Ech, a tak ładnie trzymałam przez jakiś czas dyscyplinę i nie zaczynałam kolejnej robótki zanim nie skończyłam poprzedniej. Się znowu namnoży UFO-ków...

2 komentarze:

  1. I bardzo dobrze poradziłaś sobie z szydełkiem - pisanki prześliczne - pozazdrościć:))
    A ufoki "jakimś cudem" przemieniają się w Twoich rękach w całkiem przydatne i śliczne rzeczy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajeczka :-) Piękne ozdoby wielkanocne :-)
    Dla chcącego nic strasznego :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...