sobota, 23 czerwca 2018

Impressionist sky - kardigan

Impressionist sky to nazwa koloru wełny Malabrigo, z której wydziergałam kardigan. Powstał, bo sweter w takim kolorze jest mi bardzo potrzebny, a poprzedni potraktowałam bardzo źle, piorąc go w za wysokiej temperaturze. Ten jest już użytkowany, odbył nawet podróż do UK. Oto on.


               

   Ostatnie trzy tygodnie były bardzo intensywne, najpierw wyjazd do Wielkiej Brytanii w ramach unijnego programu Erasmus+, potem przygotowania do zakończenia roku szkolnego. Kolejny tydzień również będzie bardzo pracowity, trzeba dokonać podsumowania całoroczej pracy, czyli "przekopać się" przez sprawozdania zespołów nauczycielskich podsumować nadzór pedagogiczny, realizację projektów szkolnych itp. itd., a na koniec czekają mnie postępowania kwalifikacyjne nauczycieli na następny stopień awansu zawodowego. No cóż, taka jest specyfika mojej pracy...
        w następnych postach napiszę trochę o tym, co robiłam w UK.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Życzenia