czwartek, 22 października 2015

Rozstrzygnięcie zabawy

    Nie spodziewałam, się, że zakończenie zabawy tak szybko nastąpi. Nie oczekiwałam także taaakich emocji. Okazało się, że uczestniczki zabawy pilnie obserwowały licznik na moim blogu "między praniem, gotowaniem i dzierganiem" jak napisała jedn z uczestniczek. Rywalizacja była zacięta.                  Pierwsza swojego e-maila nadesłała Kasia (klik) (o 14.55) i trafiła w samą setkę. Ale następna (o 14.57) była Ania (klik), która również trafiła w setkę. Dlatego także otrzyma ode mnie niespodziankę. 
   Bardzo dziękuję za udział w zabawie, nie sądziłam, że tak uważnie będziecie obserwować licznik na moim blogu. Bardzo się cieszę, że mogę Was gościć w moim świecie i proszę, nie przestawajcie, zaglądajcie, komentujcie, piszcie.

4 komentarze:

  1. oo a ja dziś nie miałam cały dzien neta :(
    ale gratuluje KAsi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom!
    Mi nie udało się upolować licznika, a raczej nie umiałam zrobić zrzutu ekranu, mimo dobrego wytłumaczenia. Moja córcia była w szkole, bo gdyby nie to, zapewne też pilnie obserwowałabym licznik "między gotowaniem, sprzątaniem i dzierganiem":)))
    Serdecznie pozdrawiam i życzę kolejnych "100000" wyświetleń w jak najszybszym czasie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak się cieszę :-)
    Nigdy nie brałam udziału w takich zabawach bo brak mi cierpliwości... a wczoraj... miałam dobry dzień :-)
    A poza tym bardzo Cię lubię i lubię do Ciebie zaglądać :-)
    Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Są jak miód na serce...

      Usuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...