niedziela, 16 września 2018

Wrześniowo

   Czas płynie bardzo szybko, życie pędzi jak szalone, ani się obejrzałam a to już połowa września. Podczas wakacji powstał szal z czterech motków Mohair Luxe Lame firmy Lang kolor 004 (czarny).
   Wzór prosty, delikatnie ażurowe. Szal milusi, wszak to mieszanka z jedwabiem, mięsisty i puszysty. Czerń złamana odrobiną srebra, będzie jako dodatek do wieczorowych kreacji.










   Na drutach zaś królują jesienne barwy. Powstaje kolejna chusta mozaikowa. Bardzo spodobała mi się ta technika. Mam jeszcze trochę włóczek, na które nie miałam pomysłu. Być może teraz wykorzystam je tworząc kolejne mozaiki. Ta chusta powstaje z wełenki Alpaca Dropsa (kolor 2925) i skarpetkowej włóczki Trekking Color Zitrona (kolor 600).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...