niedziela, 5 maja 2019

Maharaja czyli indyjski jedwab

   To włóczka, z której wykonałam letnią bluzeczkę. Maharaja Sil Lace to 100% jedwabiu wyprodukowanego w Indiach. Włóczką zachwyciłam, gdy natknęłam się na zdjęcie bluzeczki wykonanej z wielokolorowej nitki tutaj (klik). Zaczęłam szukać po internetowych sklepach i znalazłam w Biferno (klik). Kupiłam dwa motki- wielokolorowy (NH 012) i royal blue (128). Każdy motek waży 100 gram i ma 640 metrów nitki. 
    Konstrukcja bluzeczki na bazie summer (ostatnio mocno przeze mnie eksploatowana w różnych udziergach). Pasuje mi ten fason. Zużyłam dwa motki, dziergałam na drutach nr 3. Bluzeczkę zdobią ażurowe warkoczyki na rękawku i po bokach. Tył leciutko wydłużyłam za pomocą rzędów skróconych.






      Bluzeczka powstawała dosyć długo, bo nitka cieniutka i w sumie robótka dosyć monotonna.  Teraz na drutach mam znowu jedwabie zmieszane z moherem, tym razem w czerni. Powstaje chusta w liście, na specjalne zamówienie znajomej. 
   Bardzo się cieszę, że mam swoją pasję, która jest odskocznią od trudnych momentów.  A ostatnie tygodnie w mojej pracy nie należały do najłatwiejszych. Druty pozwalają mi radzić sobie ze stresem i frustracją, która w moim środowisku, jest coraz większa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Życzenia