wtorek, 16 lutego 2021

Błękitny z kroplami rosy, kolejne "coś" i lektury

     Z tego sweterka (klik) zostały mi trzy motki. Akurat wystarczyło na średniej wielkości szal. Dziergałam na drutach nr 5,0, zużyłam trzy motki włóczki Quarzo LANA GATTO kolor 9033,wzór to Wellen in Pink Sue Berg do pobrania tutaj (klik).      
    Szal będzie świetnym dopełnieniem wizytowej bluzki oraz innych stylizacji.
   Wybaczcie nie najlepsze zdjęcia, ale jeszcze jestem dosyć ograniczona ruchowo, trudno mi zrobić ciekawsze zdjęcia.



 

   Powstało kolejne "coś" - czyli kamizelka/narzutka z szala.  Zrobiłam  ją z włóczki o metalicznym połysku (zdjęcia nie oddają koloru) o nazwie Metallico firmy Hobii (skład70% poliamid, 21% akryl, 9% wełna). Dzianina jest lejąca się i miękka.






Dużo czytam, więcej czasu poświęcam w tej chwili książkom niż robótkom. Te zaprezentowane powyżej zaczęłam jeszcze przed pójściem do szpitala, skończyłam po powrocie. Co prawda na drutach mam już czarne jedwabie, które prawie rok czekały na swoją kolej, ale powoli mi idzie. Bywa, że są dni, gdy nie biorę drutów do ręki. 
A oto kolejny przeczytany stosik.

Najciekawsza propozycja to "Kuzynka Marie" cz. 1 i 2 Agnieszki Janiszewskiej.

   Jednak najwięcej czasu poświęcam na ćwiczenia, intensywnie rehabilituję swoje kolano, coraz sprawniej się poruszam - choć jeszcze daleko mi do pełnej sprawności. Coraz więcej czynności wykonuję samodzielnie. Dzisiaj mijają cztery tygodnie od operacji. Ciekawe, kiedy będę mogła odstawić kule?




3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe prace, śliczny kolor szala. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal. Kiedyś zrobiłam tym wzorem biały z perełkami, ale Pani niebieski wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna błękitna mgiełka:-)

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...