czwartek, 31 marca 2022

Targi Woolfashion - wiosna 2022

    W sobotę, 26 marca, wybrałam się na Woolfahsion - Ogólnopolskie Targi Włóczki i Akcesoriów Dziewiarskich edycja II - wiosna 2022, które odbyły się w Centrum Praskim Koneser.

   Od kilku lat z zazdrością oglądałam zdjęcia z podobnych imprez i bardzo chciałam na takiej się znaleźć. 

   Nadarzyła się okazja, zakupiłam bilet wstępu i pojechałam. Z jednej strony poczułam lekki zawód, bo spodziewałam się większej liczby wystawców. Jednak, gdy zaczęłam chodzić pomiędzy stoiskami serce krwawiło, gdy uświadomiłam sobie, ile jest pięknych włóczek, których nie kupię (portfel by nie wytrzymał, a mąż z domu by wygonił). 

   Część wystawców była mi znana, zaopatruję się w ich sklepach internetowych -  MotekBiferno7oczekRencami.

    Miałam też okazję poznać nowych. Urzekły mnie słowiańskie włóczki Slavica Yarns. To ręcznie farbowane włóczki, każda z nich ma nazwę związaną ze słowiańską mitologią. Poza tym są naprawdę piękne! 

   Pełną listę wystawców znajdziecie tutaj (klik).Oprócz włóczek różnego rodzaju, akcesoriów można było zakupić gotowe udziergi oraz wzory. 

Stoisko Luka Ceramika 

Stoisko motek    



 

stoisko dye dye done



Stoisko rencamizakupiłam tu sporą ilość metek różnego rodzaju

Stoisko biferno 

Wyszłam z targów z całkiem sporą torbą zakupów i baaardzo lekkim portfelem.

   Czekając po targach na męża, usiadłam sobie w jednej z kawiarenek znajdujących się w Centrum Praskim Koneser koniecznie musiałam wypróbować chociaż jeden moteczek.


   W domu rozłożyłam wszystkie moje skarby i napawałam się ich pięknem kilka dni zanim zaczęłam przewijać precelki na moteczki.


Kupiłam:
- dwa cudne precelki czystego 100%- jedwabiu mulberry firmy Silkindian kolor 10 (biferno)
- cztery motki ręcznie farbowanej mieszanki moheru z jedwabiem Lisa kolor 25 (ekstramotek,
- 1 motek Kid Silk Degrade kolor 108 Austermann (biferno)
- 2 motki bawełny cieniowanej od Ew-motki
- 1 motek merino od Slavica w pięknym przydymionym różu (córka już sie cieszy, to jej ulubiony         kolor),
- niezliczoną ilość metek od rencami
- kolejne szydełko, kolejne druty - narzędzi dziewiarskich nigdy dosyć.


   A teraz przewijam...


    ...i opracowuję koncepcje na udziergi.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam. Może na jesieni się uda...
    Pozdrawiam, Maria

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...