piątek, 2 sierpnia 2013

Prawie Cameo i rozdawajki ciąg dalszy

   Zobaczyłam u Ani tę chustę. Wzór cameo do nabycia na raverly. Przypadła mi do gustu. Poszperałam w moich pudłach i znalazłam dwa motki ( rudy i bardzo jasny beż) pozostałości z wcześniejszych dzierganek. Wzięłam druty do ręki i ... wyszła prosta w robocie, a bardzo efektowna chusta. Prawie cameo, ponieważ ażur robiłam prawymi oczkami i tylko ażur wykończyłam pikotkami. 






   Ponieważ wybrana osoba w mojej blogowej zabawie się nie odezwała, jutro przeprowadzę kolejne losowanie.



2 komentarze:

  1. Cudna chusta :-)
    Śliczne kolory.
    Z Twoją zmianą jest nawet ładniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...