niedziela, 8 lutego 2015

Do kompletu

   Niedawno pokazywałam urodzinowe etui na telefon, który dostałam od mojej siostry. Imieninowy prezent to etui na tablet, który tworzy komplet z tym na telefon. Całość prezentuje się tak.








   Nabieram coraz większej ochoty, aby zająć się sutaszem po to, aby zdobić nim moje dzianiny. Nie wiem tylko, czy moje oczy dadzą radę. 

   Na drutach kolejne turkusowe ponczo/narzutka w kształcie koła. Natomiast sweterek z ręcznie farbowanej wełny musi swoje odleżeć. Zmęczona jestem cieniznami.

 A na wiosnę czekam jak na zmiłowanie. Tak bardzo chce mi się słońca!!!
  A tymczasem spadł śnieg, wieje wiatr, a po niebie grasują ciemne chmury, brrr...

1 komentarz:

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...