poniedziałek, 9 listopada 2015

Dzieje się chusta przy muzyce

   Powstaje ekspresowa robótka. To czarna chusta z piórkowym motywem Tym razem chustę robię od góry (przecież posiadłąm nową umiejętność modelowania półokrągłego kształtu przy okazji testowania chusty dla Dagmary). Wykorzystuję moher Kid Royal ALIZE z moich zapasów. 


   Robótka powstaje przy dżwiękach dwóch wiolonczel. I tu podzielę się kolejną moją muzyczną fascynacją. 
Niedawno odkryłam dwóch chorwackich muzyków tworzących grupę 2cellos. Grają na klasycznych instrumentach muzykę rozrywkową, rockową lub muzykę klasyczną w rockowych aranżacjach. Och, jak ja lubię taki smaczki. 
   A gdyby jeszcze zagrali z Davidem Garrettem, to na taki wspólny koncert poleciałbym na koniec świata. A póki co, zostaje mi internet.

Porównajcie wersje tych samych utworów.










I tak jeszcze bym długo mogła.
Jeszcze tylko to....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...