środa, 22 listopada 2017

W tak zwanym międzyczasie...czapka

   Jak w tytule postu, pomiędzy większymi robótkami powstała fuksjowa czapeczka, jako dopełnienie chusty, którą wydziergałam sobie na ślubno-weselne uroczystości. Jako, że bez czapki obyć się  nie mogę o tej porze roku, a te, które mam w posiadaniu nijak nie pasują do chusty, wydziergałam sobie taką do kompletu. Zestaw włóćzek taki sam, czyli połączone nitki Kid Silka DROPSA i Filisilka ZITRONA. Motyw ażurowy na czapce, taki sam jak w borderze chusty. Pomimo, że czapeczka "dziurawa" czytaj ażurowa, jest ciepła. Póki co, mrozów nie było, więc nie wiem, jak sprawdzi się przy niższych temperaturach. Użytkuję od ponad tygodnia i jest bardzo dobrze.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...