środa, 6 marca 2019

Dziecięca kamizelka i wiosna




   Na specjalne zamówienie mojej córki powstała kamizelka dla małego Kajetana. Ma to być jeden z elementów stroju na uroczystość chrztu mojego wnuka. Kolor, fason, wykończenie - wszystko było szczegółowo przemyślane przez mamę malucha. Jedynie motyw warkoczowy to mój pomysł. Wykorzystałam plecionkę, którą noszę na mojej granatowej czapce. Kamizelka powstała z podwójnej nitki Babyalpaca Silk DROPSA, wykorzystałam dwa i pół motka. Kontrastowy pasek w ściągaczu jest jasnobeżowy.

Mały brzdąc szykownie prezentuje się w swojej jedwabnej kamizelce.





   Dzisiaj, po raz pierwszy w czasie mojej rekonwalescencji wyściubiłam na chwilę nos z domu. Zachęciło mnie do tego piękne słońce. Obeszłam dookoła mój ogródek i z radością powitałam pierwsze oznaki wiosny - przebiśniegi wygrzewające się w słońcu, żółte pełniki oraz wychylające się z ziemi hiacynty.


Gdy wnuczek dorwie się do koszyczka ze skarbami babci...




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...