sobota, 31 grudnia 2022

Podsumowanie i życzenia

     Rok 2022 minął nie wiadomo kiedy. Jak zwykle, sporo się działo i w życiu, i robótkowo. 

   W życiu kilka ważnych wydarzeń, przede wszystkim to narodziny drugiego wnuka i powrót do pracy po półtorarocznej przerwie. Wydarzyło się jeszcze kilka innych ważnych rzeczy, ale nie będę się o tym rozpisywać.

   Robótkowo rok był obfity. Podliczyłam wszystkie moje wytwory - na sztuki (czyli każda skarpetka i buciki oddzielnie) wyszło 103!!!

I szydełko w tym roku królowało. Szydełkowych dzieł powstało łącznie 83 - tutaj statystykę zawyżyły bombki i zakładki, czyli małe formy. 

                    Na szydełku:                                     Na drutach:

chusty              12                                                        2

 szale               2                                                          1                                         

 komin              1

opaska              1

mandala            5

łapacz snów      1

jajka                  3

bombki            36

zakładki           20

ośmiorniczki     2

czapki                                                                           3 ( w tym 2 dziecięce)

buciki dziecięce                                                            2 pary

skarpety                                                                        1 para

kocyki dziecięce                                                            2

swetry                                                                            6 ( w tym 1 dziecięcy)


      Na drutach w tym roku powstawały większe formy. Nie ukrywam, że i w następnym roku królować będzie szydełko. Dlaczego? Dlatego, że nauczyłam się czytać schematy szydełkowe! I to bardzo ważna dla mnie umiejętność.

Poza tym zrobiłam dwie donice betonowe, przybył mi nowy towarzysz - Morfeo, który ułatwia mi sen, miałam profesjonalną sesję zdjęciową.

Przeczytałam 64 książki. Ostatnia tegoroczna to "Jesteśmy Twoi"   Anny Ficner-Ogonowskiej.

Patrząc na powyższe, stwierdzam, że był to bardzo owocny rok.

A to gorący udzierg, ostatni w tym roku. To szal z Kid Silka DROPSA dziergany wzorem chevron. Zużyłam 4 motki, wykończyłam szydełkiem.










   A na szydełku robię równolegle dwie chusty, kolejną Stellę wg projektu Jacka Mrożewicza, drugą w ramach CAL-u i Yagi Handmade. Więcej napiszę przy okazji prezentacji tej chusty.

 A na koniec




2 komentarze:

  1. Bardzo pokaźny zbiór, gratuluję!
    Co do życzeń, nic dodać, nic ująć, dziękuję i życzę tego samego,
    pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok! Gratuluję wszystkich niesamowitych prac oraz nowych umiejętności! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)))

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...