czwartek, 17 sierpnia 2023

Stella z konkursowego motka

     W poprzednim poście pokazałam motek, którego kolorystykę dobrałam sama. Powstał na konkurs ogłoszony przez www.kokonki.pl - należało skomponować motek inspirowany filmem "Oppenheimer". Tak się złożyło, że na ogłoszenie o konkursie natknęłam się tuż po powrocie z kina z seansu tego filmu. Mój motek nawiązuje do kolorów nieba i ziemi - barw pustyni, na której przeprowadzono pierwszy próbny wybuch bomby atomowej. 


   Moje zestawienie kolorów spodobało się, kokonki nakręciły motek i motek trafił do mnie jako nagroda.

   Postanowiłam z niego zrobić kolejną chustę Stella według projektu Jacka Mrożewicza (klik)


 Sesję zdjęciową zrobiłam na plaży - kolory piasku, nieba i wody świetnie zgrały się z kolorami chusty.

Zdjęć będzie dużo.









3 komentarze:

  1. Pięknie skomponowana chusta. Śliczna 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dobrane kolory, wzór chusty przepiękny i do tego świetna sesja fotograficzna👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem doboru kolorów jak i wzoru chusty. Nie potrafiłabym. Nie mam takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...