poniedziałek, 2 października 2023

Wielki dzień

    Długo mnie na blogu nie było. Skończyły się wakacje, więc wróciłam do pracy, a wrzesień w szkole jest gorący. 

   Poza tym trwały gorączkowe przygotowania do wielkiego dnia, jakim był ślub mojego syna. A jak może pamiętacie, dostałam (od obecnej już synowej) zadanie wykonania ażurowej ścianki z mandali, która miała ozdobić salę weselną. Z zadania się wywiązałam, dekoracja stanęła za stołem Państwa Młodych. 

   30 września po raz drugi zostałam teściową. To był bardzo wielki dzień, pełen wzruszeń i radosnej zabawy. 


   Dekoracja zrobiła na gościach wrażenie, tym większe, gdy dowiedzieli się, że to matka Pana Młodego jest jej autorką. Nie ukrywam, że jestem z siebie dumna. Goście chętnie fotografowali się na tle ścianki. 



Autorka instalacji

Teściowie z synową

Dane techniczne: 

wymiary stelaża: 2,5m x 2,5m

liczba mandali: 24 

złote obręcze: 70 cm, 60 cm, 50 cm, 40 cm, 30 cm, 25 cm

białe, wąskie wstążeczki ok. 150 m

kordonek Maximum biały, szydełko 3,0

 Do połączenia obręczy użyłam małych białych trytytek, do przymocowania całej instalacji do stelażu użyłam dużych trytytek.

Wzory serwetek zaczerpnęłam z Internetu. Czas wykonania ok. czterech miesięcy.

   Pewnie zrobiłabym to wszystko szybciej, ale w międzyczasie powstała chusta ślubna dla Panny Młodej. Na szczęście pogoda dopisała, więc chusta nie była w użyciu.

Chusta powstała z dwóch połączonych nitek Kid Silka na drutach 3,5, border na szydełku 3,5.


   Za to mój szal, który też powstał w międzyczasie jak najbardziej był używany. Powstał z 3,5 motka Kid Silka, zrobiony na drutach 3,0, border szydełkiem 3,0



Z córką i synem


Mama z Panem Młodym








                                                                                                   

Równolegle powstawał jeszcze jeden duży projekt, ale o nim napiszę w następnym poście.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla młodej pary. Muszę przyznać, iż dekoracja szydełkowa jest oszałamiająca, cudowna, niezwykła, niekonwencjonalna - no po prostu piękna. Gratuluję pannie młodej pomysłu, Wykonawczyni zwieńczenia dzieła. Tyle piękności w tym poście: więc chusta panny młodej - urocza, a szal pięknie wpisuję się w stylistykę ubioru Mamy pana młodego. Ogromne wyrazy uznania dla wykonanej tytanicznej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracja z mandali jest absolutnie fenomenalna!!!! Ogromnie mi się podoba i świetny pomysł. Ty również wyglądałaś fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. to byłam ja - Pimposhka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Panstwa Mlodych. Cudowna jest ta dekoracja, jestem pod ogromnym wrazeniem, cos pieknego.

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...