środa, 25 października 2023

Stella po raz kolejny

     I co ja zrobię, że pokochałam ten wzór?! Jak widzicie, nadal szydełko króluje, aczkolwiek druty nie poszły w odstawkę. Faktem jednak jest, że chyba nadrabiam wieloletnie zaniedbanie szydełka. No cóż, człowiek uczy się całe życie.

Prezentowana chusta powstała z trzynitkowego kokonka merino nr 588 (50% wełna merino, 50% akrylu), 1400m,  kolory to petroII/petrol/szmaragd/patyna, szydełko 3,5. 

Prezentuje się tak.













   Mam teraz trochę więcej czasu na robótki i czytanie. Jestem w czasie rekonwalescencji po operacji. Już mogę trochę pobyć w pionie, więc w ręce są i szydełko, i druty - na zmianę oczywiście. Powstaje zwiewny szal z kid silka i bawełniany kocyk z kwadratów. 

I czytam, czytam, a w trakcie robótki słucham.
 45. "Sita" Maria Duenas
46. "Powiedz mi, jak będzie" Sylwia Trojanowska
47. "Daj nam jeszcze szansę" Syliwa Trojanowska
48. "Czarny manuskrypt" Krzysztof Bochus - to moje ostatnie odkrycie - kryminały z historią w tle.  
     Sama akcja rozgrywa się w 20-leciu międzywojennym. To pierwsza książka z serii i myślę, że na 
     pewno nie ostatnia tego autora, którą przeczytam.
49. "Martwy błękit" Krzysztof Bochus
50. "Zbroja światła" Ken Follett - kolejny audiobook czytany przez niezrównanego lektora Krzysztofa 
      Gosztyłę. Książka opowiada o mieszkańcach Kingsbridge w czasach wojen napoleońckich. To piąta       w cyklu książka ( "Niech stanie się światłość", Filary Ziemi", "Świat bez końca", "Śłup ognia" -  
   tego    jeszcze nie czytałam/ nie słuchałam)
51. "Siostra wirtuoza" Agnieszka Lis - rzecz o Janie Paderewskim z perspektywy jego siostry.
52. "Pod Czerwonym Aniołem" Alek Rogoziński 
53. Z cyklu "Zaczarowana zima. W Olszowym Jarze" Joanna Tekieli





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...