piątek, 28 marca 2014

Czerwony oversize i chusta w szmaragdach

   Powstał nareszcie, z małymi przeszkodami (zabrakło włóczki i trzeba było poczekać na kolejny motek), ale już cieszy nową właścicielkę. To sweter typu oversize, czyli troszkę przyduży, luźny. Dół podniesiony, tył wydłużony, z ażurowym wykończeniem. Wzór to motyw "piórkowy" . Na sweter zużyłam 1 motek i troszeczkę włóczki Lanagold 800 Alize w kolorze wiśniowym i 4 motki moheru Vivaldi Dropsa w kolorze czerwonym. Z połączonych nitek powstał piękny kolor, którego zdjęcia nie oddają niestety. A tak prezentuje się sweterek na Margolce....





                                                                                           ... i na właścicielce.


    W międzyczasie powstał kolejny szal mojego projektu z wełenki ręcznie farbowanej w odcieniach szmaragdów ze szczyptą granatu.








3 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace sweterek bardzo mi się podoba zaczęłam myśleć nad czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i szal wyjątkowo się prezentują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal interesujący, sweterek podoba mi się też:)

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...