poniedziałek, 22 czerwca 2015

Mamma mia!

     Któż nie zna piosenek zespołu ABBA! Wielu oglądało film pod tytułem "Mamma mia!". W teatrze ROMA w Warszawie od lutego można oglądać polską wersję tego musicalu, a ja miałam okazję zobaczyć ją w ostatnią niedzielę.
   Muzyka świetna (nie ma dziwne), przedstawienie na wysokim poziomie. Nie mogłam usiedzieć w fotelu, nogi, ręce, głowa rwały się do tańca. Publika początkowo jakaś sztywnawa była, ale na koniec prawie wszyscy wstali z krzeseł i podrygiwali w takt muzyki razem z artystami.
   Wyszłam radosna, rozbawiona, lekka, w fantastycznym nastroju. Rację miał jeden z krytyków brytyjskich,  który napisał, że "Mamma mia! może odebrać klientów producentowi prozaca". 
Polecam wszystkim to przedstawienie.

1 komentarz:

  1. Film oglądałam kilkakrotnie, a moje córcie od czasu do czasu włączają ścieżkę dźwiękową z tego filmu jako podkład muzyczny do lekcji.
    Na pewno musical na żywo to niezapomniane i piękne przeżycie:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...