wtorek, 22 sierpnia 2017

Rozdawajka szósta - wyniki

    Z dwudniowym opóźnieniem, za co przepraszam, ogłaszam wyniki rozdawajki szóstej.
Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie oraz za miłe komentarze. 
   Czasem wydaje mi się, że ciut "wypaliła się" formuła mojego bloga, że nie jest interesujący i że powinnam coś zmienić. Myślę, że to w końcu nastąpi, gdy uporam się z nowymi życiowymi wyzwaniami.
 Ale póki co nie przedłużam oczekiwania na wyniki rozdawajki.
Uczestników prosiłam o odpowiedź na pytanie:
Jak nazywa się muzyk, który stał się moją muzyczną fascynacją i na koncert którego zabrał mnie mąż w prezencie urodzinowym?

To oczywiście David Garrett.
Maszyna losująca gotowa...
                                                       ...sierotka sięga po szczęśliwy los...





.....jest!
...szczęśliwy los należy do...
                        







Gratuluję zwyciężczyni (tu znajdziecie  bloga Ani - klik), do której wędruje ta chusta (klik).

 Już niedługo 15września ukaże się nowy album Davida Garretta. Już nie mogę się doczekać...
A to mała zapowiedź...

Wczoraj wróciłam z urlopu z mojego wakacyjnego domku. Relacja o tym, co tam "zmalowałam"  ukaże się wkrótce. A zmalowałam sporo...

 

2 komentarze:

  1. Gratuluję wylosowanej, cudną chustę otrzyma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ani! A Tobie jeszcze raz życzę najlepszego na Urodzinki Bloga:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...